Субота, 05.07.2025, 19:58 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Головна » 2009 » Серпень » 14

І їм це дуже дорого обходиться. Особливо часто цю помилку роблять торгові агенти.

Тому не робіть такої помилки. Давайте можливість виговоритися співрозмовника. Він краще вас обізнаний про свої проблеми і потреби. Задавайте йому запитання. Пусть он кое-что повідомить вам.

Якщо ви не згодні зі співрозмовником, у вас може виникнути спокуса перебити його. Не робіть цього. Терпляче послухайте його, проявіть щире співчуття. Дозвольте йому самому завести розмову, наприклад, про товар, який ви хочете продати. Треба домогтися, щоб він сам захотів його купити.

Багато хто партнери з великим інтересом очікують паузи в розмові, щоб вставити своє слово. Потрібно пам'ятати, що якщо ви не дасте їм висловитися, у них создастся враження, що їх позбавили цього права. Вони на час затамувавши свої почуття та думки, але потім несподівано їх висловлять, викликавши цим ряд додаткових проблем. Тому партнерів завжди треба уважно вислуховувати.

Жодних побічних думок. Оскі ... Читати далі »

Переглядів: 950 | Додав: uvarobogda | Дата: 14.08.2009 | Коментарі (0)

Для цього використовуються короткі репліки «Так», «Так-так», «Розумію», «Зрозуміло», «Це дуже цікаво». Ці репліки нейтральні і допомагають співрозмовникові говорити, як би «відкривають» його, запрошуючи продовжувати. Сигналом нашої уваги для співрозмовника може бути і ківок голови, і ствердно «хмиканіе», і навіть легке зміна виразу обличчя.

Пасивне слухання у діловому розмові найбільш ефективно в наступних випадках.

У напруженій ситуації, коли співрозмовник починає активно проявляти свої почуття і прагне висловити власну точку зору, оскільки до цього не мав такої можливості. У даному випадку мудрі за все, не втручаючись, щоб не «підливати масла у вогонь», дати йому виговоритися, а вже потім приступити до вирішення проблеми.

Коли співрозмовник відчуває труднощі з виразом своїх турбот і проблем або, навпаки, радостей. Тут корисно, з міміки та жестах зрозумівши стан людини, використовувати так звані «буферні» фрази типу: «Вас щось турбує?», «У вас вигляд ща ... Читати далі »

Переглядів: 927 | Додав: uvarobogda | Дата: 14.08.2009 | Коментарі (0)