Природа дала людині два вуха, але тільки одну мову, тонко натякнувши, що краще більше слухати, ніж говорити.
Вміння слухати є одним з головних показників культури. Дивлячись на людину, яка вас не чує, спочатку ви, мабуть, відчуєте розчарування, потім гнів. Коли нас не слухають - це дуже неприємно. Тим не менше це відбувається щоденної і в середовищі ділових людей, занурених у власні проблеми і часто неспроможні сприйняти чужі.
Коли нас не хочуть (не вміють) слухати, ми під владою емоцій не можемо діяти розумно та ефективно. При цьому ми втрачаємо час або думаємо про те, як «сквітаться» з тим, хто нас не визнає.
несподівано змінює тему розмови і ігнорує те, що ви говорили.
У бізнесі вміння слухати особливо важливо, оскільки це один з найважливіших принципів ведення ділових бесід і комерційних переговорів. Невміння слухати свого партнера або клієнта найчастіше призводить до втрати грошей і появи в балансовому звіті рядки, записаної червоними чорни
...
Читати далі »