Перш ніж критикувати інших, натискайте на свої власні помилки.
У всякого роду неприємності і помилки люди зазвичай звинувачують не себе, а інших. Якщо ж сталося щось гарне, то, звичайно, кожен бажає зробити себе «героєм» успіху. Таким є один з основних законів людської психології.
У неприємності і конфліктах завжди винні обидві сторони. Тому треба навчитися в цілях збереження нормальних ділових стосунків розділяти відповідальність і брати на себе певну частку провини за що сталося. Не варто одразу звинувачувати іншого, перш критично оцінити свою поведінку. Якщо ж звинувачують вас, то беріть провину на себе (коли ви дійсно зробили промах). Цим ви обезоружіте осуджують: вони очікували, що все буде інакше, і їм вже припадає як би вас захищати, діючи за правилом: «Це може трапитися з кожним».
У діловому спілкуванні можна виділити два види ставлення до навколишнього світу: позитивне і негативне. Позитивне мислення найбільше сприяє створенню сприятливого психо
...
Читати далі »