Так, видавничу продукцію можна розділити за ознакою матеріальної конструкції на книги, брошури, журнали і газети. Але не можна переходити від поділу на види одного порядку до поділу на види іншого порядку, наприклад, ділити ту ж видавничу продукцію за ознакою періодичності на книги, брошури та періодичні видання. Такий поділ позбавлений послідовності, оскільки за цією ознакою видавнича продукція поділяється на дві частини: періодичні і неперіодичних видань, а ті, у свою чергу, можуть бути розділені на види видавничої продукції більш низького порядку поділу. Помилку можна було б виправити так: періодичні видання (газети і журнали) і неперіодичних видання (книги і брошури).
У ділових розмовах дуже часто допускається Підміна КОНКРЕТНИХ ПОНЯТИЙ відволікання, що порушує логічність висловлювань. Візьмемо такий приклад: «В умовах переходу книжкового справи на рейки ринкової економіки різкого зниження продажу художньої та дитячої літератури не спостерігається». Продавати літерату
...
Читати далі »