Субота, 05.07.2025, 22:45 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Головна » 2009 » Липень » 29 » Підтримувати моменти спільності
21:13
Підтримувати моменти спільності

Але не годиться і підвищена розкутості і тим більше фамільярність. Не слід також напускать на себе вигляд дуже серйозного, зайнятого важливими справами людини. Оточуючі цю фальш поведінки дуже швидко розпізнають.

Щоб справити перше гарне враження, треба також як можна швидше зорієнтуватися в обстановці і в людей, які вас оточують. Це призводить до формування у них досить стійких вражень, які довго не зникають.

Кожна людина - це унікальне створення зі своїми сильними і слабкими сторонами, якими для створення про себе гарного враження необхідно вміло користуватися, тобто активно використовувати сильні сторони і намагатися не виявляти слабкі. Однак це не означає обманювати співрозмовників - просто слід вибудовувати поведінку, спираючись на свої кращі людські та професійні якості.

Подальша техніка створення сприятливого враження у оточуючих вимагає виконання наступних дій.

Постійно висловлювати щирий інтерес до інших людей. Демонстрація такого інтересу - найкращий спосіб справити хороше враження. Слід, однак, пам'ятати, що найнебезпечніше - це перейти кордону щирості та перетворитися в льстеца. Таке відбувається, коли, намагаючись зробити вигідне враження, людина в своїх словах починає переслідувати очевидні цілі. У цьому випадку фальш стає помітною миттєво. Стриманість і такт особливо важливі при спілкуванні з начальником і підлеглими.

Підтримувати моменти спільності. Відносини найкраще будувати на тих інтересах і прихильність, які є загальними, тобто об'єднують.

Виражати щире схвалення. Всі люди люблять, коли їх хвалять. У всіх ситуаціях треба знайти, за що похвалити співрозмовника - за знання, уміння, зовнішній вигляд, стан кабінету або дому, особисті якості рідних чи друзів. Помічаєте в першу чергу все те, що вам подобається в людях і в їх поведінці. Говорите про їх переваги. Може бути, ці достоїнства ще в зачатки, але людина захоче виправдати ваші очікування і «закріпити» ці позитивні якості.

Один з найефективніших прийомів формування позитивного ставлення до себе це ВИКОРИСТАННЯ компліменти, тобто слів і виразів, що містять невелике перебільшення позитивних якостей людини, завдяки яким спрацьовує психологічний феномен навіювання, внаслідок чого людина намагається «дорости» до тих якостей, які підкреслені у компліменти.

Отримуючи комплімент, людина несвідомо прагне виправдати очікування, що формує відповідну симпатію до вас, знімає його психологічну захист і закритість.

У діловому розмові комплімент налаштовує партнера на взаємну симпатію, довіру і приємні відносини, створює відчуття надійності, бажання відповісти взаємністю, формуючи гарне враження про вас. Крім того, комплімент допомагає зняти опір вашого опонента, налаштовує його на порозуміння та співпрацю і створює несвідомо бажання йти на поступки.

Переглядів: 683 | Додав: uvarobogda | Теги: фамільярність, розкутості, Оточуючі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: