Субота, 05.07.2025, 21:28 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Головна » 2009 » Липень » 27 » Ніколи не сперечайтеся з партнером
21:13
Ніколи не сперечайтеся з партнером

Але Висловіть їх перш, ніж це зробить він. Цим ви виб'ється у нього грунт з-під ніг.

Дійсно, всі люди хочуть утвердитися у свідомості своєї значними, і тому, коли ви стверджуєте, що ваш партнер абсолютно прав, а ви не праві (і робите це зразу і щиро), це польстіт самолюбству опонента, і він сам почне зм'якшувати вашу провину. Суть цієї ситуації полягає в тому, що ви займаєте сторону партнера, а він - вашу.

Тільки дурень намагається виправдати свої помилки і промахи. Розумна ж людина, якщо він неправ, завжди визнає це швидко і рішуче, пам'ятаючи вислів: «Драко ніколи багато не досягнеш, але з допомогою поступок можна отримати більше, ніж очікуєш».

Висновок з цього в більш узагальненому вигляді такий. Якщо ви маєте рацію, то спробуйте переконати партнера ввічливо і тактовно. Якщо ж ви помилилися (що буває напрочуд часто), то відразу визнайте свої помилки.

Ніколи не сперечайтеся з партнером. Не кажіть йому, що він неправ. Проявляйте повагу до його думки. Будьте з ним трохи дипломатом. Досвід ділового спілкування свідчить про те, що в словесному поєдинку майже неможливо примусити партнера змінити свою думку. Особиста критика або категоричне осудження не призводять до переубежденію, а лише викликають дух опору, прагнення виправдати себе, стати на захист своєї честі. Для досягнення комерційного успіху можна дозволяти партнерам перемагати вас в незначних суперечках. Спірні питання слід вирішувати тактовно, доброзичливо і з дійсним прагненням зрозуміти точку зору вашого співрозмовника.

Не кажіть партнеру образливих слів. Психологія спору підпорядковується закону «емоційного дзеркала»: нервозність одного породжує нервозність другого, злість породжує злість. Щоб ваше слово подіяло, говоріть делікатно, не ображений.

Щоб критика була сприйнята без образи, необхідно створити у партнера сприятливий психологічний фон для сприйняття зауважень. Усяке зауваження сприймається легше, якщо воно слідує за схваленням.

Набагато легше вислуховувати перерахування своїх помилок, якщо критикують почне з визнання, що він сам не бездоганний.

Переглядів: 559 | Додав: uvarobogda | Теги: Вираз, Поступок, Людина | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: