Субота, 05.07.2025, 18:21 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Головна » 2009 » Серпень » 1 » «Це завдяки вам!»
21:13
«Це завдяки вам!»

Якщо є сумніви, зрозуміє чи співрозмовник, про якийсь факт мова, краще не ризикувати і перш нагадати про нього, а потім вже обігравати.

- Гірше за все, якщо комплімент суперечить фактам. Наприклад, якщо ваш компаньйон не спав всю ніч, страждаючи від зубного болю, а ви йому скажете, що він сьогодні чудово виглядає, ваші слова будуть сприйняті не інакше як насмішка.

Компліментарним частина висловлювання повинна бути як можна більш короткою, містити одну-дві думки, не більше. І бути простий по конструкції і свідомо зрозумілою.

Треба вміти не тільки робити комплімент, а й гідно на нього відповідати притому бажано відразу, інакше співрозмовник, якщо і не образиться, то вже не захоче в другой раз зробити вам приємне. Загальна формула відповіді на комплімент: «Це завдяки вам!» Все мистецтво полягає в умінні її варіювати. Іншими словами, необхідно повернути психологічний «плюс» вашому співрозмовнику. При цьому важливо похвалити його за дійсно позитивні якості.

Компліменти треба говорити як можна частіше, і кожному, хто гідний доброго слова. Саме практикою досягається легкість та невимушеність у компліменти, що робить його природним і ефективним. Співрозмовники приймають компліменти досить прихильно. Не становлять виняток і ділові люди, Бо кожному, хто приємно вже те, що йому хочуть сказати щось хороше, і він легко прощає можливі промахи.

Коли комплімент припав до душі співрозмовникові, обличчя його осяює посмішкою. Гарний настрій разом з посмішкою має приємне звичай передаватися співрозмовника. І ви також мимоволі посміхнетеся і відчуєте, що й ваш настрій покращився. Так що користь від компліментів обопільна.

Існують і інші дуже важливі прийоми техніки створення гарного враження у оточуючих. Ці прийоми припускають таку манеру спілкування з друзями.

Кожна людина, як би він не був захоплений своєю роботою, має своє особисте життя - персональні інтереси, захоплення, прагнення, інтереси і потреби своєї родини. Якщо з співрозмовником вести розмову в руслі його особистих інтересів, то це, як правило, викликає в ньому підвищену вербальної активність, що супроводжуються позитивними емоціями, а вас він стане сприймати як людину чуйного та уважного.

Вам, звичайно, доводилося бачити закохану пару, що сиділа в ресторані. Вони дивляться один одному в очі, один повторює пози і жести іншого, як би «відбиваючи» його в собі. Вони і кажуть з однаковою гучністю та однаковою швидкістю, користуються одними й тими ж словами, оборотами і навіть дихають в одному ритмі. Ці люди знаходяться в особливій ситуації, яку в західній психологічній науці називають «ситуацією раппорта».

Раппорт означає, що почуття, думки та інтереси людей перебувають у гармонії, що людям добре разом і що вони служать опорою один одному. Така гармонія відносин нагадує музичний резонанс. Якщо вдарити в один камертон і піднести його до іншого, то другий камертон починає звучати в унісон з першим. Подібний резонанс виникає між людьми, коли вони працюють і живуть в обстановці щирості і довіри.

Раппорт між двома людьми - це близькі, довірливі, відкриті, вільні, надійні й приємні відносини між ними. Можна сказати, що в умовах раппорта люди почувають себе на своєму місці, природно, «як вдома».

РАППОРТ - це єднання, настроенность на одну хвилю, взаємна симпатія. Іншими словами, ви перебуваєте з тим чи іншим чоловіком в змозі раппорта в тій мірі, в якій виявляєте з ним спільні риси і говорите на загальних мовою - мовою слів і мову тіла.

Вступаючи в контакт з іншою людиною, ви можете зайняти одну з двох наступних позицій.

Сконцентруватися на відмінності, що існують між вами.

Зосередитися на схожість, тобто на те, у чому ви згодні і на що реагуєте однаково.

Якщо ви виділяєте відмінності, для вас буде майже неможливо створити ситуацію раппорта з іншими людьми.

Переглядів: 719 | Додав: uvarobogda | Теги: Легкість, Психологічний, Собеседник | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: